soft patenty

Kouba Tomas thomaes na centrum.cz
Úterý Září 2 09:35:40 CEST 2003

Zdravim a preji pekny den,

nechci se nijak sw patentu zastavat, petici jsem podepsal a nesouhlasim
s nimi, ale Vase argumentace v tomto neni spravna. Dovedu si predsdtavit
firmu, ktera venuje velke prostredky do vyvoje novych algoritmu, treba v
oblasti AI. Pak je to stejne jako s leky, snadna vyroba, ale prostredky
na vyvoj byly velike.

Tomas