soft patenty

Úterý Září 2 08:43:21 CEST 2003

Kouba Tomas <thomaes na centrum.cz> wrote:
> nechci se nijak sw patentu zastavat, petici jsem podepsal a nesouhlasim
> s nimi, ale Vase argumentace v tomto neni spravna. Dovedu si predsdtavit
> firmu, ktera venuje velke prostredky do vyvoje novych algoritmu, treba v
> oblasti AI. Pak je to stejne jako s leky, snadna vyroba, ale prostredky
> na vyvoj byly velike.

u SW na ochranu staci copyright.

Jedna vec je odfotit si zapad slnka nad morom a mat na svoju fotku
copyright, a druha dat si to patentovat aby zapad slnka nad morom uz nikto
odfotit nemohol.

ak chcete urobit nejaku vec, neexistuje neobmedzeny pocet moznosti ako ju
urobit. Hlavne ak si date patentovat vec samotnu ako napriklad
progressmeter. To aby vas coskoro zalovali za to ze program povie "50%
complete".

Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
On the other hand, you have different fingers.