VYRESENO: tomcat nekompiluje includovane jsp stranky + NOVE: spatne se tomcat ukoncuje

Richard Kotal richard.kotal na dolphingames.com
Úterý Září 2 09:35:41 CEST 2003

Pekny den,

tak problem s rekompilovanim jsp includovanych stranek jsem vyresil
prechodem na tomcat 4.1.27. Zde to jiz funguje v 4.0.x jeste ne.

Bohuzel se ale vynoril dalsi problem.
Kdyz ukoncim tomcat prikazem shutdown.sh.

Dojde k odpojeni tomcatu z napojenych portu, ale zustane nekde vyset
nekolik java procesu, ktere je nutne zabit pomoci kill. Jsou to procesy
z ukonceneho tomcatu. Neukoci se ani po velmi dlouhe dobe cekani.
Toto v predchozi verzi nedelalo (viz vyse). Nevite cim to je?

Richard Kotal