instalace RedHatu

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Pondělí Září 1 13:28:08 CEST 2003

Ivo Panacek wrote:
> Dobry den,
>
> mel bych kratky dotaz: domnivate se, ze lze instalovat
> starsi verzi RedHatu (7.2) pomoci instalacnich obrazu
> verze novejsi (9) ? Jde mi o to, ze v puvodnim je 2.4.7
> kernel a ja potrebuji pouzit novejsi HW (Adaptec).
> A pokud ne primo, slo by ho nejak presvedcit ?
> Tj. editaci neceho v initrd.

Kdysi jsem instaloval RH-7.x po siti na PC s nepodporovanou
sitovkou.

Musel jsem vykuchat driver disketu a pridat tam potrebny ovladac.

Postup byl zhruba
- mount -o loop drvnet.img /mnt/image
- cp /mnt/image/modules.cgz /tmp/image.cpio.gz
- gzip -d /tmp/image.cpio.gz
- cpio nevim_jaky_parametry /tmp/image.cpio
- do takto rozbaleneho adresare nakopirovat
   potrebny modul.o a zabalit vsechno zpatky

A behem instalace pouzit tuto dodatecnou disketu
(instalator se na ni zepta) a vybrat potrebny ovladac.

pk
--
Chief B.O.F.H. Officer
When proprietary IM sucks - jabber://kristof.p@njs.netlab.cz