instalace RedHatu

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Úterý Září 2 10:11:50 CEST 2003

Dne pondělí 01 září 2003 13:28 jste napsal(a):

> Kdysi jsem instaloval RH-7.x po siti na PC s nepodporovanou
> sitovkou.
>
> Musel jsem vykuchat driver disketu a pridat tam potrebny ovladac.
>
> Postup byl zhruba
> - mount -o loop drvnet.img /mnt/image
> - cp /mnt/image/modules.cgz /tmp/image.cpio.gz
> - gzip -d /tmp/image.cpio.gz
> - cpio nevim_jaky_parametry /tmp/image.cpio
> - do takto rozbaleneho adresare nakopirovat
>    potrebny modul.o a zabalit vsechno zpatky
>
> A behem instalace pouzit tuto dodatecnou disketu
> (instalator se na ni zepta) a vybrat potrebny ovladac.

Dik za tip, tohle ale uz umim a obcas pouzivam.
Navic to instaluji pres pxeboot (vcelku bez potizi) a kickstart, je to pohodlnejsi.
V instalaci jsem uz znacne pokrocil (masinka se prave instaluje podruhe), vse se
zda byti chodive, jen ted jeste bojuji s tim, aby se do vyrobeneho
nastaveni GRUBu na te nove masine pridat initrd a do nej spravny ovladac.

Zatim jsem ve stavu, ze jsem si prekompiloval anacondu (popridaval jsem
do ni ten ovladac: aic79xx a trochu upravil skirpy, jimiz vyrabi
instalacni obrazy) a vyrobil s jeji pomoci nove instalacni obrazy.
--
S pozdravem
Ivo Panáček