RE: jak zakázat ICQ přes ipchains

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Úterý Září 2 15:02:05 CEST 2003

> potřeboval bych trochu poradit. Potřebuju zakázat na serveru
> používání ICQ. Zjistil jsem, že pracuje na portu 5190 (je to
> opravdu tak?). Myslíte, že by fungovalo toto:

Nechci vas strasit, ale treba nam pres FW icq normalne neprojde, takze jede
na portu 21. A podle me umi i spoustu dalsich jinych portu, takze je to dost
kruty boj. Navic, budte rad, ze uzivatele pouzivaji icq. Az vam zacnou
pouzivat webove chaty a ucpou vam linku do netu, tak zjistite, jak je icq
super. :-) Tedy, pokud odfiltrujete stahovani reklam do icq.

TNX