jak zakázat ICQ přes ipchains

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Září 2 23:06:08 CEST 2003

Dne Tue, Sep 02, 2003 at 03:02:05PM +0200, Kovar Jan napsal:

> Nechci vas strasit, ale treba nam pres FW icq normalne neprojde, takze jede
> na portu 21. A podle me umi i spoustu dalsich jinych portu, takze je to dost
> kruty boj. Navic, budte rad, ze uzivatele pouzivaji icq. Az vam zacnou
> pouzivat webove chaty a ucpou vam linku do netu, tak zjistite, jak je icq
> super. :-) Tedy, pokud odfiltrujete stahovani reklam do icq.

ICQ je previt hnusnej, umi lezt pres 20,21,22,23,25,53,80,110,443,3128,8080 a co ja
vim kudy jeste.

To blokovat je jak stavet zed, kterou neproleti neutrino ;-))

Zkuste lidi presvedcit at pouzivaji alespon nejakeho mene deraveho klienta.
Ten originalni ma bohatou minulost. Jedna dira za druhou. Ale nevim, kteri
klienti jsou lepsi, moc se tim nezabyvam. Snad nejaci zalozeni na jabberu.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.