Proxy & ftp

Petr Dolezal pedo na atlas.cz
Úterý Září 2 15:02:37 CEST 2003

 Mam nekolik lokalit s linuxovymi servery (Squidem - slave cache) a v nich na LANu PC. Nad nimi je linuxovy server (Squid - parent cache a Apache - s autokonfiguracnim souborem proxy.pac pro browser/y ktery nastavuje browsery PC jednotlivych lokalit).
Soubor proxy.pac pak browser smeruje podle hostname PC v dane lokalite PC na konkretni Squid dane lokality (pripadne PC na dalsi servery v ramci konkretni lokality + dalsi URL pousti PC DIRECT).

Parent cache: RedHat 7.1 (kernel 2.4.2), Squid 2.4.STABLE4
Slave cache: RedHat 7.3 (kernel 2.4.18), Squid 2.4.STABLE6

Pri volani URL http://.... Squid (jak slave cache tak parent cache) cachuji jak maji. Jak zajistit (bez instalace dalsiho SW)  tez chachovani URL ftp://...
Snad jsem se vycknul v cem je zadrhel...

Vim ze existuje wget (nevim jak ho pouzit v praxi :-() a frox (to je ale instalace dalsiho SW). Poradi mi (nebo popostrci spravnym smerem) prosim nekdo?

Diky.
Petr Dolezal

VYHRAJ LETENKY a víkend pro dva v NEW YORKU !!!!! Tipni zde http://www.atlas.cz/clickAD.asp?ad=34944