Proxy & ftp

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Září 2 23:08:00 CEST 2003

Dne Tue, Sep 02, 2003 at 03:02:37PM +0200, Petr Dolezal napsal:
>  Mam nekolik lokalit s linuxovymi servery (Squidem - slave cache) a v nich na LANu PC. Nad nimi je linuxovy server (Squid - parent cache a Apache - s autokonfiguracnim souborem proxy.pac pro browser/y ktery nastavuje browsery PC jednotlivych lokalit).
> Soubor proxy.pac pak browser smeruje podle hostname PC v dane lokalite PC na konkretni Squid dane lokality (pripadne PC na dalsi servery v ramci konkretni lokality + dalsi URL pousti PC DIRECT).
>
> Parent cache: RedHat 7.1 (kernel 2.4.2), Squid 2.4.STABLE4
> Slave cache: RedHat 7.3 (kernel 2.4.18), Squid 2.4.STABLE6

> [...]

No to jste teda nevysvetlil. Ale kdyz budu vestit, jednak to musi umet
klient a jednak to musi byt definovano v tom proxy.pac. To demo co je u
squida v dokumentaci obsahuje i cachovani ftp.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pokrok je realizace utopii.