Fetchmail pro Windows?

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Září 3 15:46:56 CEST 2003

Radek Vybiral wrote/napsal:
: On Wed, 3 Sep 2003, Veros Kaplan wrote:
:
: > Peter Mann wrote/napsal:
: > : On Wed, Sep 03, 2003 at 01:27:37PM +0200, Veros Kaplan wrote:
: > : > Nevíte, existuje něco jako je fetchmail pro Windows? Potřebuji na Windows
: > : > stahovat poštu (z qmailu na Linuxu) z doménového koše a třídit to podle
: > : > hlaviček Delivered-To.
: > :
: > : http://www.google.com/search?q=fetchmail+win32
: >
: >   Tož to mne napadlo, ale našel jsem pouze fetchmail, který vyžaduje
: > CYGWIN, což mne vůbec nenadchlo.
:
: Pokud vás nenadchlo free řešení založené na Cygwin knihovně a nejste
: schopen si napsat řešení sám, tak si zaplaťte hotové komerční řešení,
: např. Winproxy apod. Lepší radu vám nikdo tady na zcela zjevný off-topic
: nedá.

    Čekal jsem že někdo už něco hotového má, nebo našel. Začal jsem si
nějakou verzi psát sám.

    Za off-topic to nepovažuji, stejně jako problém s Windowsy proti
Sambě. :-) Leč to je na delší diskusi.

   S přáním pěknéh dne

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster
"Zkušenost si dává platit neobyčejně vysoké školné, ale naučí tolik, jako
 nikdo jiný."
        -- T. Carlyle