Fetchmail pro Windows?

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Středa Září 3 16:03:44 CEST 2003

>     Čekal jsem že někdo už něco hotového má, nebo našel. Začal jsem si
> nějakou verzi psát sám.
>
>     Za off-topic to nepovažuji, stejně jako problém s Windowsy proti
> Sambě. :-) Leč to je na delší diskusi.

Problem s windowsy proti sambe patri sice spise do samba konference, ale
pokud ta samba bezi na linuxu a je to opravdu samba-specific potiz, tak je
takovy dotaz zde v poradku.

Jak ale souvisi otazka existence jisteho pop3/imap klienta pro windows s
linuxem opravdu netusim, zejmena kdyz i to jedine slabe pojitko jmenem
cygwin okazmite odsuzujete.

-- Honza Houstek