Stunnel

Dalibor Kouřil dalibork na sorbi.cz
Středa Září 3 17:18:58 CEST 2003

Dobry den, mam dotaz ohledne Stunnelu. Mam Win server, ktery chci ovladat
pres VNC zabezpecenym kanalem z Win a s Linuxu. Z Win se mi vse podarilo
nastavit dle dokumentace a FAQ. Spustím Stunnel a potom vncviewer a vse
slape. Na Linuxu ale spustim Stunnel, ten ihned skonci a ani nebezi na
pozadi... Tim padem vncviewer uz nema sanci se spojit se vzdalenym
serverem...
Muze mi nekdo poradit kde delam chybu ? Proc Stunnel nezustane nejak bezet ?
Dokumentaci, FAQ a forum na Stunnel.org jsem procetl, ale moudry z toho
nejsem....

Dekuji

Dalibor Kouril, SORBI a.s.

---