Stunnel

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Září 3 19:06:14 CEST 2003

On Wed, Sep 03, 2003 at 05:18:58PM +0200, Dalibor Kouřil wrote:

> slape. Na Linuxu ale spustim Stunnel, ten ihned skonci a ani nebezi na
> pozadi... Tim padem vncviewer uz nema sanci se spojit se vzdalenym
> serverem...
> Muze mi nekdo poradit kde delam chybu ? Proc Stunnel nezustane nejak bezet ?
> Dokumentaci, FAQ a forum na Stunnel.org jsem procetl, ale moudry z toho
> nejsem....

Chybu děláte především v tom, že nenapíšete, jaký stunnel vlastně máte
(vere 3 nebo 4), jak a s jakými parametry (verze 3) nebo konfigurací
(verze 4) ho spouštíte, a jak vypadá situace, kterou chcete řešit.
Nemůžete přeci očekávat, že ten, kdo vám bude chtít odpovědět, tohle
všechno uhodne. Jediné, co vám takhle mohu poradit, je univerzální rada
pro tyto případy: zkuste se podívat do logu, proč se nespustil, případně
nastavit vyšší úroveň logování.

                                                         Michal Kubeček