"The superblock could not be read " na ext2

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Středa Září 3 21:50:45 CEST 2003

On Wed, Sep 03, 2003 at 09:37:29PM +0200, Honza Janek wrote:

> filesystemu s Mandrakem 9.1. Behem initu, kdyz se kontroluje root filesystem
> mi e2fsck nahlasi tuto chybu: "fsck.ext2: Is a directory while trying to
> open /". Popravde, nejsem si jist, co tato hlaska ma znamenat a dale
> pokracuje , ze superblock nemohl byt precten nebo nepopisuje korektni ext2.

Skoro mi to připadá, jako by se pokusil spustit 'e2fsck /'. Ale proč to
dělá, to nemohu sloužit. Zkuste se podívat do toho startovacího skriptu,
případně ho nechat spouštět bashem s parametrem '-x'.

                                                         Michal Kubeček