Inteligentní obnova souborů a jejich dlouhých jmen po havárii ?

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Září 4 00:01:13 CEST 2003

Dne st 3. září 2003 23:46 jste napsal(a):

> Tady bohužel ne, tohle je konferece o operačním systému Linux a ne
> bezplatná linka první pomoci při poškození disků.
>
> Proč všichni zoufalí off-topic uživatelé jako první osloví tuhle
> konferenci, to by mě teda vážně zajímalo...
>
> R.V.

Protože si myslí že se budeme z linuxu štourat ve win a napravovat chyby OS za
který zaplatily.
Jinak obraťte se na podporu fi microsoftu tam vám poradí máte jejich OS a né
linux :-)

PS. Co jsem věděl jsem vám poradil hledejte na instalačním CD M$ utility pro
dos :-)

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |