off-topic

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Září 4 00:11:37 CEST 2003

On Wed, Sep 03, 2003 at 11:46:35PM +0200, Radek Vybiral wrote:

> Proč všichni zoufalí off-topic uživatelé jako první osloví tuhle
> konferenci, to by mě teda vážně zajímalo...

Protože je tu velký provoz a obvykle jim někdo rychle odpoví. Možná
by stálo za úvahu do Meta-FAQ přidat upřesnění, že zákaz off-topic
příspěvků se nevztahuje jen na dotazy, ale také na odpovědi. Ti, kdo
off-topic dotazy pokládají, stejně Meta-FAQ nečtou a pravidla nedodržují.
U těch, kdo odpovídají, by možná šance na úspěch byla.

                                                     Michal Kubeček