off-topic

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Září 4 00:19:06 CEST 2003

Dne čt 4. září 2003 00:11 jste napsal(a):

> Protože je tu velký provoz a obvykle jim někdo rychle odpoví. Možná
> by stálo za úvahu do Meta-FAQ přidat upřesnění, že zákaz off-topic
> příspěvků se nevztahuje jen na dotazy, ale také na odpovědi. Ti, kdo
> off-topic dotazy pokládají, stejně Meta-FAQ nečtou a pravidla nedodržují.
> U těch, kdo odpovídají, by možná šance na úspěch byla.
>
>                                                      Michal Kubeček

Nevím zda by to bylo vhodné, prostě viz vy jak reagujete vlastně OT a já taky.
:-(

Myslím že pokud je to v nějaké slušné urovni a není vlezlý (že to rozešle do
všech konferencí a několik kopií že to dostanu 50x tak mi to až tak nevadí).

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |