Pozor na lisa v Mandrake

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Čtvrtek Září 4 09:05:18 CEST 2003

> minimalne jedna distribucia (Mandrake beta) instaluje
> program lisa. man lisa je o niecom uplne inom,
> toto je "The LAN information server" -
> http://lisa-home.sourceforge.net/
>
> Tento program ma tu zaujimavu vlastnost, ze bombarduje
> siet spustou akychsi paketov a z tcpdumpu som ziskal
> dojem, ze proste scanuje ARP requestami celu siet.
> Co je v pripade 10.0.0.0 _dost vela_.

> Vysledkom bolo, ze po nabehu PPP a nastaveni defaultroute
> vsetok tento bordel isiel na mobil a kym som zistil co
> sa deje, cca dve stovky za data boli v prdeli.
>
> Takze si dajte pozor, nech sa vam nestane to iste.
> [...]

DR,
vzhledem k tomu, co LISa dela to neni vubec nic divneho. Bug-report psat
vubec nemusite, neni to chyba, ale jeden z principu. Mimochodem, subject se
mi vubec nelibi, zavani poplasnou zpravou ;-)

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz