Fetchmail pro Windows?

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Září 4 09:06:30 CEST 2003

Honza Houstek wrote/napsal:
: >     Čekal jsem že někdo už něco hotového má, nebo našel. Začal jsem si
: > nějakou verzi psát sám.
: >
: >     Za off-topic to nepovažuji, stejně jako problém s Windowsy proti
: > Sambě. :-) Leč to je na delší diskusi.
:
: Problem s windowsy proti sambe patri sice spise do samba konference, ale
: pokud ta samba bezi na linuxu a je to opravdu samba-specific potiz, tak je
: takovy dotaz zde v poradku.
:
: Jak ale souvisi otazka existence jisteho pop3/imap klienta pro windows s
: linuxem opravdu netusim, zejmena kdyz i to jedine slabe pojitko jmenem
: cygwin okazmite odsuzujete.

   Omlouvám se, po dalším zkoumání jsem pochopil, jak funguje Cygwin
a zjistil, že to není až taková krize. Původně jsem očekával, že bude
potřeba celá cygwin, ale nakonec se mi povedlo najít verzi, která
obsahovala pouze tři knihovny z Cygwinu.

   Stydím se, sypu si popel na hlavu...

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster
"Zřídka najdeš v postavě těžiště na hlavě."
        -- S.J.Lec