emolace dos virtual pc

Tomas Plevak tomas.plevak na ndc.cz
Čtvrtek Září 4 21:05:48 CEST 2003

Hello,
vsechno je fajn az na to, ze jsi neuvedl s cim se s tebou ten program
rozlouci. Kdyz ale rikas, ze se jedna o DOSovy program, tak si myslim, ze
chyba bude v prilis velkem vykonu dnesnich (oproti DOSovym dobam)
ultrarychlych PC. A pak mas dve moznosti:
1) bud softwarove zpomalit CPU
2) nebo zapatchovat ten exe soubor.
Protoze neni pravdepodobne, ze by vyrobce toho programu po tech letech jeste
existoval, tak si stahni z webu "TP Patch"
http://www.brain.uni-freiburg.de/~klaus/pascal/runerr200/download.html a
oprav si to sam.

Se srdecnym pozdravem Tomas Plevak
E-mail: tomas.plevak na ndc.cz

> -- Preji dobry den
> Mam dotaz ohledne emulatoru dosu nebo virualniho pc znate nekdo neco
> mimo dosemu, dosbox, plex86, bochs, wmvare, mam jeden neposlusny program
> pro ods ktery bych rad roschodil v emulaci ale bohuzel se mi nedari
> vzdycky vykisne na stejnym miste pri spusteni, jedine pod cim jsem ho
> neskousel je wmvare.... ale tam je celkem na nic cena

Zprava byla proverena antivirovym systemem RAV na serveru mail.ndc.cz.