emolace dos virtual pc

Roman Vasicek rv na petamem.com
Pátek Září 5 09:04:05 CEST 2003

Pokud je to dosovska aplikace komunikujici pres porty (COM ci LPT) s
externim zarizenim, tak bych to videl blede. Kdysi (pred 2 roky) jsem se
take marne pokousel rozchodit pod emulaci dosovy program na paleni
epromek. Nakonec jsem pouzil nejaky stary srot na nejz jsem nainstaloval
klon DOSu a palil to na nem.

  Roman

[...]