Kde nastavit cestinu v Apache

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Pátek Září 5 10:32:19 CEST 2003

Dobry den.
Nejakou dobu se tady vztekam nad tim, ze je mozilla blba a dochazi mi, ze
jsem asi blbej ja. Pripojuju se mozillou na web, ktery bezi na Apache (RH 9
/ httpd-2.0.40-21.3).
Mam tam stranku, kde je cestina kodovana ve windows-1250. V dokumentu je
radek:
Ale mozilla mi vytrvale stranku zobrazuje v ISO8859-1. Kdyz rucne zmenim
kodovani na windows-1250, tak se zobrazi dobre. V IE se zobrazi dobre
napoprve. Kdyz otevru jinou stranku ve windows-1250 na jinem serveru, tak se
mi i v mozille zobrazi dobre.
Z toho jsem usoudil, ze asi nas Apache posila neco, co presvedci mozillu
pouzit iso8859-1. Vim, ze se to tu probiralo, ale asi jsem neprisel na
spravny retezec k hledani, abych to nasel v archivu.
Muzete me nekdo nakopnout, co mam hledat v dokumentaci apache, aby mi zacal
fungovat spravne cestina?

Diky

TNX