Kde nastavit cestinu v Apache

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Září 5 10:53:45 CEST 2003

Dne pá 5. září 2003 10:32 jste napsal(a):
> Dobry den.
> Nejakou dobu se tady vztekam nad tim, ze je mozilla blba a dochazi mi, ze
> jsem asi blbej ja. Pripojuju se mozillou na web, ktery bezi na Apache (RH 9
> / httpd-2.0.40-21.3).
> Mam tam stranku, kde je cestina kodovana ve windows-1250. V dokumentu je
> radek:
> Ale mozilla mi vytrvale stranku zobrazuje v ISO8859-1. Kdyz rucne zmenim
> kodovani na windows-1250, tak se zobrazi dobre. V IE se zobrazi dobre
> napoprve. Kdyz otevru jinou stranku ve windows-1250 na jinem serveru, tak
> [...]

Jednoduše máte v apachu nastavené kodování iso8859-1 no a přednost má kodování
v hlavičce http takže mozila funguje OK u IE je bug kde používá jako primární
co je posíláno v html.

Pokud používáte na serveru vice kodovaní tak z konfigurace serveru vyhodte tu
nastavenou znakovou sadu a bude to fungovat OK.

Jinak archív jste prohledal řeší se to tu každý měsíc. :-(

#
# Specify a default charset for all pages sent out. This is
# always a good idea and opens the door for future internationalisation
# of your web site, should you ever want it. Specifying it as
# a default does little harm; as the standard dictates that a page
# is in iso-8859-1 (latin1) unless specified otherwise i.e. you
# are merely stating the obvious. There are also some security
# reasons in browsers, related to javascript and URL parsing
# which encourage you to always set a default char set.
#
AddDefaultCharset UTF-8

Prostě to zrušit :-)

|    ICQ    179223500                    |