Kde nastavit cestinu v Apache

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Pátek Září 5 11:05:24 CEST 2003

On Fri, Sep 05, 2003 at 10:32:19AM +0200, Kovar Jan wrote:
> Z toho jsem usoudil, ze asi nas Apache posila neco, co presvedci mozillu
> pouzit iso8859-1. Vim, ze se to tu probiralo, ale asi jsem neprisel na
> spravny retezec k hledani, abych to nasel v archivu.
> Muzete me nekdo nakopnout, co mam hledat v dokumentaci apache, aby mi zacal
> fungovat spravne cestina?
>
> Diky

Dobry den,

apache posila kodovani v http hlavicce a to nelze zmenit pouzitim <meta..>.
Jak se nastavuje, uz nekdo napsal (AddDefaultCharset windows-1250). Pokud
budete mit vsechny stranky ve stejnem kodovani, coz je zavidenihodna situace,
dejte prednost nastaveni apache a na meta se vyprdnete.

-- Dalibor Straka