Linux novice - kompilace jadra (initrd nebootuje)

Ales Vizdal ales na vizdal.net
Sobota Září 6 09:40:46 CEST 2003

On Sat, Sep 06, 2003 at 09:31:24AM +0200, Mydlář Martin wrote:
  Dobry den.

> Nicmene co me zajima je
> 1. Proc mi redhat neco automaticky strka do grubu. Vadi mi to.

  To neudelal RedHat, ale make install

> 2. Proc se jadro jmenuje CUSTOM. Chtel bych mu dat jine jmeno.

  Podivejte se v Makefile na EXTRAVERSION, pripadne v Grubu na jmeno
  jadra.

> 3. Jak vytvorit initrd a co do neho zaradit. Nejlepe jak se uplne vyhnout
> jeho vytvareni. Radsi velke jadro bez initrd nez naopak.

  Pokud nechcete ramdisk, tak ho pri kompilaci zakazte a ext3 vlozte
  primo do jadra (tedy ne jako modul).

--
Aleš Vízdal

ales na vizdal.net