kompilace jadra pro pentium4

petr cezar konf_for_all na seznam.cz
Sobota Září 6 22:06:44 CEST 2003

dobry den,

rad bych si konecne zkusil kompilaci jadra a to pro procesor, ktery me
loni zbavil veskerych mych uspor

mam red hat 9.0 s jejich jadrem 2.4.20-8

v adresari se zdrojakem je podadresar 'configs', ktery tam
(predpokladam) vytvorily kluci z cerveneho klobouku

prekopiroval jsem tedy jejich './configs/kernel-2.4.20-i686.config' na
'./.config' a spustil 'make xconfig'. tam jsem pouze skrome priznal,
ze nemam nejaky lecjaky i686 nybrz primo pentium4 a konfiguraci ulozil

pak dam 'make dep' a nakonec 'make install' a pak koukam, ze se pri
kompilaci jednotlivych souboru neustale objevuje '-march=i686' ...?

ja jsem cekal spise '-march=pentium4 -mcpu=pentium4', ne?

gcc v rh-9.0 uz pentium4 zna, nebo ne? nemusi se jeste nekde neco
nastavit? a nebo je to ok a vse se deje tak jak ma?

diky za vas cas,
petr