zmena valikosti patition

Kroko kroko.linux.conf na centrum.cz
Sobota Září 6 22:16:57 CEST 2003

Dne st 3. září 2003 15:28 jste napsal(a):
> [...]

ja bohuzel musim konstatovat, ze pri praci s PQ nebyly nikdy problemy, kdyz
jsem pouzival woknous a rozdeloval a presouval FAT16, FAT32 atd. ale jak jsem
zacal s timto programem sahat na ext (2,3) tak PQ totalne selhal - ztrata
nejakych dat v lepsim pripade, v horsim ten oddil nesel vubec pripojit a
musel se odstranit a vytvorit novy.