Linux novice - kompilace jadra (initrd nebootuje)

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Sobota Září 6 23:44:09 CEST 2003

On Sat, 6 Sep 2003, Jan Houstek wrote:

> No mozna by bylo resenim podivat se u RH, jestli nahodou nejake
> NTFS-enabled jadro nevyrobili, nechce se mi verit, ze by to (volitelne)
> neumoznovali.

Pokud je mi znamo, tak skutecne v redhatich kernelech NTFS podpora
defaultne zakompilovana neni, a je potreba si s ni prelozit novy kernel.
Duvody si dovedu predstavit nekde v pravnicke oblasti, a proto mne az tak
prilis nezajimaji :)

--
JiKos.