samba - zoznam uzivatelov

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Září 8 14:28:38 CEST 2003

On Mon, 8 Sep 2003, Mgr. Radoslav Findrik wrote:

> Zdravim, potreboval by som mierne OT poradit so SAMBOU. Funguje (teda
> fungovala) mi prerfektne ako PDC. Teraz som si vsimol, ze nemozem
> priradit uzivatela na zdielanie: "Zoznam pouzivatelov sa momentalne neda
> ...."  Uzivatelom pridane prava na zdielanie v minulosti funguju, ale
> novych nie je mozne pridat. Na serveri ziadne zmeny, iba pred casom
> zmena HW resp. upgrade na 2.2.8a

Bez poskytnuti vice informaci (konfigurace samby, pouziti klienti, kdy
presne co nefunguje, "nemozem priradit uzivatela na zdielanie" je dost
neurcite) vam tezko nekdo poradi.

Jinak samba opravdu ma logy, mozna by stalo za to se do nich podivat!

-- Honza Houstek