samba - zoznam uzivatelov

Mgr. Radoslav Findrik spravca na tir.sk
Úterý Září 9 06:18:53 CEST 2003

Honza Houstek wrote:
> Bez poskytnuti vice informaci (konfigurace samby, pouziti klienti, kdy
> presne co nefunguje, "nemozem priradit uzivatela na zdielanie" je dost
> neurcite) vam tezko nekdo poradi.
>
> Jinak samba opravdu ma logy, mozna by stalo za to se do nich podivat!

Problem: ked chcem dat na zdielanie lokalny disk na win98 klientovi a
vybrat uzivatelov a dat im prava k tomuto disku, konci to popisanou hlaskou.
logy: po neuspesnom pokuse vybrat uzivatela zo zoznamu a naslednom
chybovom hlaseni sa v logu samby neobjavi nic (pri log/debug urovni 3).
samba je nakonf. ako PDC, prihlasenie do domeny je O.K., roaming profily
funguju.
klienti su win9x, pihlasuju sa do domeny, maju individualne riadenie
pristupu. este som zabudol na to ze od urcitej doby mi pribudli v sieti
2xwinXP prof.

samba 2.2.8a instalovana zo src.rpm zo samba.org
smb.conf:
domain master = yes
preferred master = yes
local master = yes
domain logons = yes
os level = 255
security = user
encrypt passwords = yes
wins support = true
username map = /etc/samba/smbusers

S pozdravom

Mgr. Radoslav Findrik
SLOVAGROTRANS a.s.
spravca na tir.sk, 0905 691 539
mob: +421 903 619 231
tel: +421 45 673 5260
fax: +421 45 673 5261
Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri
Okresného súdu v Banskej Bystrici, oddiel Sa, vložka č. 354/S

!POZOR! Prispevok nepresiel gramatickou korekciou. Nepohorsujte sa.