Back-UPS RS 500

Boruvka qWe na scnet.cz
Pondělí Září 8 19:28:25 CEST 2003

Zdravim,
    nemam primo tuto, ale mam BACK-UPS 650 od APC a funguje OK, resp. pouze
pozna zda jede na baterie ci na elektriku a pripadne vypne pocitac kdyz ji
dochazi stava... pri zprovoznovani byl problem spravny typ kabelu... v
apcupsd.conf je neco jako "cable" a lze tam doplnit simple|smart|pripadne
nejaka cisla typu 920-0020C  atp... potom co jsem zadal spravny typ kabelu
mi to maka i s 15 metrovou prodluzkou....  btw apcupsd tento typ kabelu v
moznostech uvedeny nemelo, ale i presto to maka.

    Zdar Boruvka :)

P.S.: typ kabelu je napsany na tom kabliku co se dodava s UPS ale trvalo mi
nez mi to doslo :)