Back-UPS RS 500

Jiří Volf jvolf na trimill.cz
Úterý Září 9 06:55:36 CEST 2003

> Zdravim,
>     nemam primo tuto, ale mam BACK-UPS 650 od APC a funguje OK, resp.
pouze
> pozna zda jede na baterie ci na elektriku a pripadne vypne pocitac kdyz ji
> dochazi stava... pri zprovoznovani byl problem spravny typ kabelu... v
> apcupsd.conf je neco jako "cable" a lze tam doplnit simple|smart|pripadne
> nejaka cisla typu 920-0020C  atp... potom co jsem zadal spravny typ kabelu

No, tady je právě kámen úrazu. Mluvil jsem přímo se supportem APC, kde mi
bylo řečeno, že RS je nová řada používající odlišnou komunikaci než
předchozí. Kabel 920-0028A opravdu v nabídce není, nicméně s nastavením
simple prý by to mohlo chodit.
UPS se chová takto: Po vytažení kabelu z UPS přepne na baterie (OS ale nic
nepozná), ale v okamžiku zasunutí kabelu  zpět pořád zůstává na bateriích,
ale za půl minuty natvrdo vypne (KO)

J. Volf