ipac-ng 1.27 RH9 iptables all update - CPU jede na 100%

Jiří Šereda linux na pel.cz
Pondělí Září 8 21:40:03 CEST 2003

> Zdravim ve spolek,
> ma server RH9, 512RAM, 2500AMDXP - pres tento server jdou lide do
> internetu a na nem je nadefinovano cca 600 pravidel pro IPAC - mereni
> objemu
> dat prenesenych uzivateli. S temito pravidli je vsak po nekolika hodinach
> server vytizen na 100% a je treba jej restartovat.
> Pokud vyhodim pravidla IPAC, jede server na 20% a 80% je volnych. Resenim
> by melo byt "user defined chains" pri IPAC-NG - tedy jakasi stromova
> struktura pravidel, aby pakety nesly pres vsech 600 pravidel, ale vetvily
> [...]

 Nejsem si jisty co je je ipac, ale ja mam stejny problem. Merim na serveru
RH9 prenesena data pomoci ipchains a server zatuhne. Buffer jde do skoro0
(vipis free) a pak se vsechno honi pes disk. Hledal jsem v archivu. nic .
Zkusim instalovat RH8. Ten to snad snese. Pokud se neco podobneho stavalo
byla to chyba jadre a doporucoval se upgread.

Jiri Sereda
linux na pel.cz