ipac-ng 1.27 RH9 iptables all update - CPU jede na 100%

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Září 9 11:08:53 CEST 2003

On Mon, Sep 08, 2003 at 09:40:03PM +0200, Jioí (c)ereda wrote:
>  Nejsem si jisty co je je ipac, ale ja mam stejny problem. Merim na serveru
> RH9 prenesena data pomoci ipchains a server zatuhne. Buffer jde do skoro0
> (vipis free) a pak se vsechno honi pes disk. Hledal jsem v archivu. nic .
> Zkusim instalovat RH8. Ten to snad snese. Pokud se neco podobneho stavalo
> byla to chyba jadre a doporucoval se upgread.

A netuhne vam to pri generovani statistik? Ja mam v cronu generovani statistik
po 5 minutach a zvlada mi to 486/66MHz. A to pres ni jede 15 klikacu.

Kdy presne vam to zacne zrat pamet a tuhnout? Na te 486 mam RH7.1, ale ipac,
ssh a kernel kompilovan. To jenom pro rejpaly, ze tam mam RH7.1.
-- Dalibor Straka