samba - zoznam uzivatelov

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Úterý Září 9 08:18:54 CEST 2003

On Tue, 9 Sep 2003, Mgr. Radoslav Findrik wrote:

> Problem: ked chcem dat na zdielanie lokalny disk na win98 klientovi a
> vybrat uzivatelov a dat im prava k tomuto disku, konci to popisanou
> hlaskou. logy: po neuspesnom pokuse vybrat uzivatela zo zoznamu a
> naslednom chybovom hlaseni sa v logu samby neobjavi nic (pri log/debug
> urovni 3). samba je nakonf. ako PDC, prihlasenie do domeny je O.K.,
> roaming profily funguju. klienti su win9x, pihlasuju sa do domeny, maju
> individualne riadenie pristupu.

Jo, problem uz je jasny. Predpokladam ze mate v tech windows v tom
"individualnim rizeni pristupu" spravne nastavene jmeno serveru, odkud to
maji tahat.

> este som zabudol na to ze od urcitej doby mi pribudli v sieti 2xwinXP
> prof.

To by nemelo vadit.

Cim by to mohlo byt me ted z hlavy nenapada. Kazdopadne bych zkusil zvysit
uroven logu a koukat, jestli se tam pri pokusu vylistovat uzivatele neco
neobjevi. Dale to muze byt nejaky evergreen jako zmateni ve jmenech
(nemate tam neco jako ruzna DNS a NETBIOS jmena, stejne jmeno domeny a
nejkaho pocitace apod.). Pripadne obcas pomuze vycistit cache, ktere si
samba dela (/var/lib/samba a /var/cache/samba), ale opatrne, muzou tam byt
informace, o ktere nechcete prijit.

Mam nejake Windows 98 v siti, kde dela PDC samba 2.2.8a a prevazne jsou
klienti WinXP, tak to muzu odpoledne vyzkouset.

-- Honza Houstek