DFI AD76-RAID - system po skonceni nevypne HW

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Úterý Září 9 09:21:59 CEST 2003

V Út, 09. 09. 2003 v 05:07, Kroko píše:

> a v MDK ?

to nastesti nemusim vedet, ale princip je stale stejny: samotne jadro se
s timto ATX hardwarem moc nestyka a ma na to obvykle jeden ze dvou
modulu - budto APM, nebo ACPI. U Debianu nebyva zaveden ani jeden
automaticky, zatimco u distribuci potrpicich si na co nejlepsi HW
detekci (treba zrovna MDK) bych cekal, ze budto APM, nebo ACPI zavedene
bude. To se da samozrejme zjistit prikazem

# lsmod

Kdyz tam bude APM, melo by to vypinat rovnou. Kdyz tam bude ACPI, tak
nevim, protoze jsem s tim do krizku jeste neprisel. Ale fungovat by to
melo.

Jeste se nekdy pohrava s parametry pri bootu (u Debianu napr. apm=on
nebo tak nejak), ale to je asi akutni jen pokud je APM primo v jadre a
ne jako modul - coz v poslednich distribucnich jadrech s initrd uz neni
ten pripad, zatimco u instalacniho zrovna tusim je).

Takze si dejte ten lsmod a patrejte.

Petr