DFI AD76-RAID - system po skonceni nevypne HW

Ales Vizdal ales na vizdal.net
Úterý Září 9 10:13:46 CEST 2003

On Tue, Sep 09, 2003 at 09:21:59AM +0200, Petr Stehlik wrote:
> [...]

  V ktere verzi? V 9.1 je acpi i apm zakompilovano primo do kernelu,
  pouziti acpi kernelu zakazete pomoci parametru acpi=off v lilo.conf
  nebo menu.lst pro grub.

> [...]
> bude. To se da samozrejme zjistit prikazem
>
> # lsmod
>
> Kdyz tam bude APM, melo by to vypinat rovnou. Kdyz tam bude ACPI, tak
> nevim, protoze jsem s tim do krizku jeste neprisel. Ale fungovat by to
> melo.
>
> Jeste se nekdy pohrava s parametry pri bootu (u Debianu napr. apm=on
> nebo tak nejak), ale to je asi akutni jen pokud je APM primo v jadre a
> ne jako modul - coz v poslednich distribucnich jadrech s initrd uz neni
> ten pripad, zatimco u instalacniho zrovna tusim je).

  To by bylo patrani bez konce ;)

--
Aleš Vízdal

ales na vizdal.net