Oracle za firewallem

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Úterý Září 9 11:57:04 CEST 2003

Dobry den.

Ma nekdo vyreseno pripojovani na Oracle za firewallem? Nejde tu o jednoduche
namapovani portu na server s Oracle. Jak mi rekl Oracle DBA, tak kdyz se
klient pripoji na oraclovy Listener, tak listener nastartuje novy server
proces, ten server proces nabehne na nejakem portu a oznami ho
listenerovi.Listener pak posle klientovi pokyn, aby se pripojil na tento
port, kde na neho ceka nove vytvoreny server proces.
Ale co s tim? Povolit vsechny porty, kde muze Oracle fungovat, se mi zda
divoke. Mate to nekdo vyreseno?
Me to napadlo udelat asi tak, ze bych na firewallu namapoval vsechny porty
pouzitelne pro oracle na ten oracle server a na oracle serveru bych bezel
druhy firewall, ktery by automaticky oteviral a zaviral porty podle potreby.
Zatim ale nevim, jak zjistim, na kterem portu se ten oracle server proces
otevira. Mate nekdo tip?

Diky

TNX