ipac-ng 1.27 RH9 iptables all update - CPU jede na 100%

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Září 9 15:53:20 CEST 2003

On Tue, Sep 09, 2003 at 03:34:21PM +0200, Boruvka wrote:
> ostatni pravidla iptables jsou OK, stejne tak se neda rict, ze je nejake
> pravidlo spatne v rules.conf... je jich zkratka "JEN" moc :(

To je jeste ten nejlepsi pripad.

> Co presne udela classic mode=yes? Z dokumentace mi to nejak nedocvaklo...
> nerad bych ten server shodil :)

Server tim neshodite.  Classic mode je puvodni ipac pred prepsanim
a pridanim "ng". Jak moc se lisi viz zdrojaky. Zati mi uplne stacilo
zkoumat instalacni ./configure zdrojak. Ten snad psali rucne.

Kus vypisu z iptables -L na routeru:

Chain ipac~fi (1 references)
target     prot opt source               destination
           all  --  anywhere             192.168.0.0/16
           tcp  --  anywhere             anywhere           tcp spt:pop3
           tcp  --  anywhere             dada               tcp dpt:smtp
           all  --  anywhere             wallace.panelnet.cz
           all  --  anywhere             jakub.panelnet.cz
           all  --  anywhere             nb22.panelnet.cz
           all  --  anywhere             saja.panelnet.cz
           all  --  anywhere             rubik.panelnet.cz
           all  --  anywhere             devil.panelnet.cz

Docela by me zajimalo, jak by se tvaril ipac-ng, kdybych pravidla v chainu
"ipac~fi" smaznul a dosadil bych svoje -- krasne stromovita pravidla.
Nechcete to nekdo zkusit?

-- Dalibor Straka

PS: Vypis se tykal teto konfigurace:
 pouzivam ipac-ng 1.23. Moje pravidla pro classic mode = yes bez deleni
 na subkanaly:
 http://www.panelnet.cz/linux/ipac.conf a rules.conf.iptables.