ipac-ng 1.27 RH9 iptables all update - CPU jede na 100%

Boruvka qWe na scnet.cz
Úterý Září 9 16:16:58 CEST 2003

Tak classic mode = yes se neosvedcilo... zatizeni se zvysilo jak dle topu
tak je to znat po prihlaseni i na pingu na server po LANu.

> [...]
>            tcp  --  anywhere             anywhere           tcp spt:pop3
>            tcp  --  anywhere             dada               tcp dpt:smtp
>            all  --  anywhere             wallace.panelnet.cz
>            all  --  anywhere             jakub.panelnet.cz
>            all  --  anywhere             nb22.panelnet.cz
>            all  --  anywhere             saja.panelnet.cz
>            all  --  anywhere             rubik.panelnet.cz
>            all  --  anywhere             devil.panelnet.cz
>
> Docela by me zajimalo, jak by se tvaril ipac-ng, kdybych pravidla v chainu
> "ipac~fi" smaznul a dosadil bych svoje -- krasne stromovita pravidla.

Poradte nekdo jak udelat ty stromova pravidla a ja se obetuju - nemam co
ztratit uaaaaaaaaaaaaaaaa... musim to nejak vyresit :)
Akorat z toho vypisu iptables nejsou patrne nazvy tech pravidel... to on si
ten smetak ipac udrzuje nejake dvojice cisla pravidla v iptables:nazev
pravidla ci co a pri ukladani pomoci fetchipac to zohlednuje a uklada do
spravnych nazvu pravidel?

    Dik Boruvka