menenie pravomoci /dev v MDK cez devfsd

Kilian Igor Igor.Kilian na infogas.sk
Středa Září 10 15:06:58 CEST 2003

Prajem prijemny den.

Ked startuje v MDK 9.1 devfsd meni pravomoci
aj na seriovych portoch /dev/tts/[01].
Zmeni hlavne grupu na tty a ja tam potrebujem,
aby ostala grupa povedzme aaa. Takze som sa
pozrel do /etc/devfsd.conf a na subory v
directory /etc/devfs/conf.d/ (tie loaduje). Nic co by
menilo seriove devicy som nenasiel (asi som slepy).
Potom som vyskusal dat na koniec devfsd.conf:
REGISTER        ^tts/.*         PERMISSIONS     -1.aaa  0660

Bohuzial ani po tejto uprave to nefunguje tak
ako chcem. Stale po restarte devfsd mi to prepise
groupy seriovych portov aaa na tty.

Neviete kde robim chybu a hlavne v ktorom riadku
konfiguraku je zapisana dana zmena? Za odpovede
vopred dakujem.

Igor

Ing. Igor KILIAN
UNIX administrator