via epia (was Re: PSEUDOKOMERCE: kdo chce soekris box?)

Josef Vogeltanz josef.vogeltanz na skoda.cz
Středa Září 10 13:20:54 CEST 2003

Vse potrebne lze nalezt napr. zde:
http://www.alzasoft.cz/DetailPage.asp?DPG=42635
Zkusmo jsem si k tomu pripocetl i 256MB pamet, 30G HDD a CDROM (vc. case tam
nabizeneho) a dostal se zhruba na 9k vc. DPH. FDD radic nema, umi boot z
flash USB. Disk by se ovsem hodil nizkootackovy, aby se eliminovalo teplo.

Josef Vogeltanz - Technologicky rozvoj
Skoda Dopravni technika s.r.o
Tylova 57, 316 00 Plzen
tel.:+420 378 136 533;  mob.:+420 604 118 307
mailto:josef.vogeltanz na skoda.cz
http://web.skoda.cz/dopravnitechnika/