RH9+serial ATA

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Září 10 15:24:23 CEST 2003

On Wed, 10 Sep 2003, Milan Kerslager wrote:

> Na SATA potrebujete dostatecne nove jadro (psal jsem tak asi pred tydnem
> verzi), pripadne mit podporu pro danych chip povolenu. Krome toho
> nezalezi na disku, ale na pouzitem SATA radici...

Přidal bych k tomu ještě poznámku, že je někde na některých deskách nutno
použít parametr pro linux acpi=off, aby vše správně fungovalo.

Asi nejnadějnější je v tuto chvíli distribuce Mandrake 9.2, která by měla
vyjít na konci září, potom to bude pochopitelně každá jiná pozdější, např.
RedHat 10.

R.V.