Mutt - volani externiho programu na odkaz v tele emailu?

Matous Jan Fialka fialka.linux na seznam.cz
Čtvrtek Září 11 04:07:25 CEST 2003

Ahoj vespolek,

nema nekdo z Vas poresen $SUBJ ?

Dlouhou dobu jsem pouzival Pine, ale nejak mne omrzel a presel jsem na Mutt.
Ovsem zadrhel je v tom, ze si nejak nevim rady s makry, bindings apod.

V Pine se pri prochazeni telem e-mailu krasne zvyraznovaly odkazy a kdyz jsem
dal enter, zavolalo to externi prohlizec, ktery jsem si zadal v konfiguraci.
V Mutt mi bohuzel podobna moznost chybi. Nejradeji bych to mel tak, jak to
bylo v Pine, ovsem uvitam i jina reseni. 'man mutt' mnoho v tomto ohledu
nenapovedelo a i google mi bohuzel prozatim jaksi mlci...

Dalsi veci, kterou velice postradam jsou tzv. "roles", neboli role, ktere
byly v Pine. Slo o to, ze jsem mel preddefinovany ruzne role a mohl si
vybrat, kterou z nich pouziji. A tak, kdyz jsem psal napr. sem do
konference, vybral jsem ze seznamu roli "konference" a automaticky se mi
predvyplnily v hlavicce e-mailu polozky From:, To: a Reply-To:, coz nyni
velice postradam.

K Pine se jiz vracet nechci, takze Vas, kteri mate s Muttem vetsi zkusenosti
nez ja prosim o nejakou tu cennou radu ohledne $SUBJ a druheho zmineneho
problemu.

Dekuji,

s pranim prijemne proziteho dne s Linuxem,

--
Matous Jan Fialka     Variable computing Prague
Private E-Mail:     matous_jan.fialka na seznam.cz