Mutt - volani externiho programu na odkaz v tele emailu?

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Září 11 10:40:46 CEST 2003

Dne Thu, Sep 11, 2003 at 04:07:25AM +0200, Matous Jan Fialka napsal:

> V Pine se pri prochazeni telem e-mailu krasne zvyraznovaly odkazy a kdyz jsem
> dal enter, zavolalo to externi prohlizec, ktery jsem si zadal v konfiguraci.
> V Mutt mi bohuzel podobna moznost chybi. Nejradeji bych to mel tak, jak to
> bylo v Pine, ovsem uvitam i jina reseni. 'man mutt' mnoho v tomto ohledu
> nenapovedelo a i google mi bohuzel prozatim jaksi mlci...

Tohle nepouzivam

> Dalsi veci, kterou velice postradam jsou tzv. "roles", neboli role, ktere
> byly v Pine. Slo o to, ze jsem mel preddefinovany ruzne role a mohl si
> vybrat, kterou z nich pouziji. A tak, kdyz jsem psal napr. sem do
> konference, vybral jsem ze seznamu roli "konference" a automaticky se mi
> predvyplnily v hlavicce e-mailu polozky From:, To: a Reply-To:, coz nyni
> velice postradam.

Tohle si skuste upravit:

folder-hook =Linux 'set signature=/home/dan/bin/sifel.py|;
   my_hdr From: Dan Ohnesorg <Dan na feld.cvut.cz>;
   set hostname=feld.cvut.cz; set smime_sign_as="f07dc6bb.0"'

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
   bud vlastnimi schopnostmi,
   anebo hlouposti jinych.