archivace dat pres tar vyjma definovanych

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Září 11 10:57:16 CEST 2003

On Thu, Sep 11, 2003 at 10:26:03AM +0200, michael krecek wrote:
> Zdravim
> potrebuji vytvorit archiv vetsiny podadresaru z daneho adresare pres ta=
> r.
> [tar -czvf xxx.tgz /data]

Jestli chcete pouze vsechny zacinajici na "b" napiste
tar -czf xxx.tgz /data/b*

jestli chcete par adresaru napiste
tar -xzf xx.tgz /data/prvni /data/druhy /data/treti

Priznam se, ze z nasledujiciho textu nechapu na co se ptate.

-- Dalibor Straka