archivace dat pres tar vyjma definovanych

Petr Janda janda na mendelu.cz
Čtvrtek Září 11 13:12:59 CEST 2003

Pokusim se hadat hledate
[man tar]
--exclude PATTERN
       exclude files matching PATTERN

mozna by parametr exclude sel uvest i vicekrat??

--

Petr 'Prcek' Janda          janda'at'mendelu.cz

Software is like sex - it's better when it's free.