Mutt - volani externiho programu na odkaz v tele emailu?

Čtvrtek Září 11 12:20:02 CEST 2003

On Thu, Sep 11, 2003 at 04:07:25AM +0200, Matous Jan Fialka wrote:
> Ahoj vespolek,
-''-

> nema nekdo z Vas poresen $SUBJ ?
yo.

> V Pine se pri prochazeni telem e-mailu krasne zvyraznovaly odkazy a kdyz jsem
> dal enter, zavolalo to externi prohlizec, ktery jsem si zadal v konfiguraci.
> V Mutt mi bohuzel podobna moznost chybi.
Pokial ide o URL, tak myslim "ctrl-b" zavola externy program URLview, ktory ich
z toho vycuca a da ti na vyber. Pokial ide o attachmenty, daj jednoducho "v",
a vyber. Pokial externy viewer ma textovy vystup, pouzitim parametru
"copiousoutput" sa da docielit, ze attachment bude dekodovany inline, co
pomocou w3m vyuzivam na inline zobrazovanie html.

>'man mutt' mnoho v tomto ohledu nenapovedelo a i google mi bohuzel prozatim
>jaksi mlci...
Najdi si subor "manual.txt" patriaci k mutt-u, tam je vsetko podrobne
rozpisane.

> Matous Jan Fialka     Variable computing Prague
Bye,

                        Don't drink and su.