Mutt - volani externiho programu na odkaz v tele emailu?

Pátek Září 12 11:47:24 CEST 2003

Daniel Vesely <dan na cas.cz> wrote:
> krome folder-hook se vam na toto muze hodit send-hook, tj. pravidlo,
> ktere se uplatni podle toho komu dopis posilate, napr. tedy send-hook
> "~t linux na linux.cz" ... vice v dokumentaci k  muttu.

a tretia moznost je pozriet sa ako funguje podpora mailing-listov v mutte, a
nastavit si optiony 'lists', 'subscribe' a 'ignore_list_reply_to'.
Pripadne si este pozriet 'alternates' ktore by mohlo tiez k vselicomu
inspirovat...
Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
Save the whales. Collect the whole set.