slackware router

Jakub Maa01 Jirků maa01 na seznam.cz
Čtvrtek Září 11 16:51:55 CEST 2003

On Thu, Sep 11, 2003 at 03:55:54PM +0200, Roman DAVID wrote:
>              ^^^^^^^^^
> ne nahodou "bridgemi" ? :-)

A co treba mustky? ;)

> Abych pravdu rekl, tak nevim ted presne, jak to je
> s rizenim trafficu (iptables, cbq, atd. - imho to nejde),
> tak se takovemu reseni vyhybam.

Tohle mne bohuzel nenapadlo. Nevim jak je to s cbq (atd), ale mam
pocit, ze jsem kdesi v changelogu jadra videl neco jako ,,bridge
packet are now seen by iptables``, takze jakes takes filtrovani by
mozna slo. A mozna neco z toho umi eptables, ale tohle vazne hadam.

> Take broadcasty do WAN interfejsu nebyvaji vzdy zadouci
> (treba do nejake wifi karticky).

Mno ono to takhle vypada tak, ze puvodne za tim interfacem byl uvnitr
switch (nesleduji tohle tema od zacatku, (dost) mozna blbnu), takze
jeden bridge to nerozhazi.

Ted mne napada pouzit arp proxy, tj ip neigh ... ale to nevim nevim.

--
Jakub Maa01 Jirků <maa01 na seznam.cz>

7. Neozbrojena sekta neni sektou.
-- Universalni pravidla pro sekty